zondag 23 juni 2013




Weer terug.



Zondag  zijn we teruggekeerd van een verblijf op Sint Maarten. We zijn ruim twee weken op bezoek geweest bij Karola en Peter. Zij zitten sinds eind december 2012 op dit eiland. Karola is voor drie jaar door het ministerie van justitie als officier van justitie uitgezonden. Het  werd dus voor ons tijd om eens te gaan kijken hoe ze daar zitten. Het is ons reuze meegevallen. Ze wonen prachtig en - wat  het belangrijkste is - ze hebben het daar reuze naar hun zin.

Vanaf Sint Maarten heb ik de afgelopen weken de afleveringen van  deze weblog verzorgd. Via de IPad. Soms was het wel wat lastig , maar in doorsnee is het redelijk gelukt.Nadeel was  natuurlijk dat ik niet over alle relevante informatie beschikte, maar dat bleek in de meeste gevallen oplosbaar.
Door mijn afwezigheid heb ik de commissie algemene zaken en de raadsvergadering over de kadernota gemist. Ik had hier de  commissievergadering  willen afluisteren, maar dat lukte niet door een technisch probleem. De opname stopte iedere keer na een aantal minuten en begon dan weer van voor af aan. Dat schoot natuurlijk niet op.

Door dit euvel realiseerde ik mij dat het eigenlijk toch  vreemd dat we als raad bij raadsvergaderingen niet meer , zoals in het verleden, beschikken over de verslagen van de commissievergaderingen. Dit kan niets. Waarvoor zijn immers commissievergaderingen?

Voor reactie mail naar wphvanosch@onsbrabantnet.nl of bel 0653627185