dinsdag 25 juni 2013


Twee weken inhalen


Gisteren was er geen aflevering van deze weblog. Als je een paar weken weg bent geweest en thuiskomt, is er van alles te doen. De post doorwerken en de kranten en weekbladen doornemen kost natuurlijk ook de nodige tijd. Bovendien moest ik natuurlijk ook de raadsvergadering van donderdag a.s. voorbereiden. Dit vreet allemaal tijd.

Heb ik de afgelopen weken iets gemist? Ik denk het eigenlijk van niet. In Laarbeek zijn er geen schokkende gebeurtenissen geweest. Het meest opzienbarende vond ik de klucht van de informatie in Helmond. Ik heb zelden zoiets gezien. Onbegrijpelijk hoe met name de VVD in Helmond de zaak in het honderd heeft laten lopen. Uiteindelijk zijn ze tot inkeer gekomen. Alleen de schade aan het aanzien van de politiek is groot. Hoe dit gerepareerd kan worden is onduidelijk.

En ja, verder was er het eindrapport van de commissie Huijbrechts en de transitievoorstellen van het SRE, maar hierover is het laatste woord nog lang niet gesproken.


Voor reactie mail naar wphvanosch@onsbrabantnet.nl of bel 0653627185