dinsdag 18 maart 2014


               

Woensdag 19 maart gemeenteraadsverkiezingen


Woensdag 19 maart de dag van de gemeenteraadsverkiezingen. Ik hoop dat voorspellingen over de verwachte lage opkomst niet bewaarheid wordt. Eigenlijk verwacht ik dat ook niet. De Laarbeekse kiezers komen altijd  goed op. Waarom zou het dit keer anders zijn?

Over de uitkomst valt weinig zinnigs te zeggen. De verkiezingen hebben wel eens meer geleefd dan nu. Het lijkt erop dat minder mensen dan in het verleden er warm voor lopen. We zullen het woensdagavond vanzelf merken als het opkomstpercentage en de uitslag bekend wordt.

Algemeen wordt een overwinning voor de lokale partijen verwacht. Dit beeld zal hoogstwaarschijnlijk ook voor Laarbeek opgaan. Ik hoop toch dat de landelijke partijen hier goed uit de stembus komen. Jammer genoeg doen maar twee landelijke partijen in Laarbeek mee, de PvdA en het CDA. De VVD heeft moeten afhaken.

Zelf zou ik nog graag een periode in de raad volmaken. Mijn partij heeft me dat moeilijk gemaakt door mij in het kader van een verjonging op plaats 7 van de lijst te zetten.  Zeker nu is het van belang dat er een sterke raad in Laarbeek komt.

Alleen met voorkeurstemmen kan ik dit keer in de raad komen. Daarom vraag ik dit keer nadrukkelijk uw stem.

 Voor reactie  wphvanosch@onsbrabantnet.nl of bel 053627185




                             Willy van Osch,
Uw man voor Laarbeek.
Stem op nr. 7 van Lijst 4 ( CDA )