zondag 5 mei 2013


Een week weg

Vorige week zijn we weggeweest. Even een week naar Budapest. Het was er volop zomer met temperaturen van tegen de dertig graden. Dat was mooi meegenomen.

Via BVN heb ik de inhuldiging van Willem Alexander kunnen volgen.Ik vond dat hij het goed deed.Hij is duidelijk gegroeid.

Het was ook duidelijk dat met de nieuwe koning er een generatiewisseling aantreedt.Het commentaar van Huub Oosterhuis was in dit opzicht veelzeggend. Niet dat er iets mis mee is. Het is wel even wennen en natuurlijk ook een beetje schrikken.

Ook het laatste achtuur journaal met Sacha de Boer heb ik gezien.We zullen haar missen.Rick Nieman schreef een heel mooi stukje op Welingelichte kringen.

Van de vieringen in Laarbeek heb ik weinig meegekregen. Ook de commissievergadering Algemeen Bestuur met toch een aantal belangrijke agendapunten heb ik moeten missen. Greet Buter heeft mij in dezé commissie vervangen. Dat is haar wel toevertrouwd.

Ook heb ik gezien dat de burgemeester over zijn hart heeft gestreken en de opgelegde sluiting van café Déjà Vue met een week heeft uitgesteld. Begrijpelijk, maar ook weer niet heel consequent.

Vanaf dinsdag komen weer de gebruikelijke stukjes op deze weblog.

Voor reactie: tel 0653627185 of email wphvanosch@onsbrabantnet.nlq