dinsdag 25 september 2012



 

Nieuwsbrief


Deze week heb ik ook de eerste Nieuwsbrief na mijn knieoperatie laten verschijnen. Het heeft een stuk langer geduurd dan ik verwacht had, maar gelukkig ben ik nu weer zover dat ik mijn gewone bezigheden kan hervatten. En hierbij hoort vanzelfsprekend ook het schrijven van de wekelijkse Nieuwsbrief bij.

In deze jongste Nieuwsbrief kijk ik even in het kort terug naar de afgelopen maanden en blik ik wat vooruit. Centraal staan de recente ontwikkelingen op het terrein van de gemeentelijke  samenwerking. Deze ontwikkeling lijkt in een stroomversnelling te zijn gekomen. Ik maak me oprecht zorgen over het gebrek aan discussie in de Laarbeekse raad over dit wezenlijke punt . Als we niet uitkijken worden we zomaar de een of andere vorm van samenwerking in gemanoeuvreerd. Dit is het laatste wat wij zouden moeten willen.

De Nieuwsbrief wordt wekelijks toegezonden aan een groot aantal Laarbeekers.  Als U er belangstelling voor heeft, is een seintje voldoende om ook U op de mailinglijst te plaatsen.

Voor reactie mail naar wphvanosch@onsbrabantnet.nl of bel 0653627185