maandag 28 januari 2013



 

Weblog


Iedereen bedankt voor de goede wensen voor een snel herstel.

Vorige week heb ik aangekondigd dat de eerstvolgende weblog vandaag zou verschijnen. Met deze aankondiging was ik een beetje overmoedig. Het herstel van de hersenoperatie loopt trager dan ik verwacht en vooral gehoopt had. Het meest vervelende is nog dat de oorzaak nog niet opgelost kon worden.

Toch ben ik van plan deze week heel voorzichtig mijn bezigheden weer op te pakken. Voorlopig zal er niet elke dag  een nieuwe aflevering van deze weblog verschijnen. Afhankelijk van de actualiteit zal ik onregelmatig tot direct na Carnaval stukjes plaatsen.

Op dit moment verwacht ik dat ik na carnaval weer in staat zal zijn om iedere dag een aflevering van deze weblog te maken.

Voor reactie mail naar wphvanosch@onsbrabantnet.nl of bel 0653627185